GdziemożnaużyćCHATBOTA?
• Chatboty sprawdzają się wszędzie tam, gdzie użytkownik oczekuje rzeczowej
rozmowy z przedstawicielem firmy. Mogą to być komunikatory (Facebook
Messenger,Telegram),livechatynastronieinternetowej.
• Chatbotamożnarównieżzainstalowaćpodadreseme-mailczynumeremtelefonu.
Wtedykolejnekomunikatybotwysyłałbędzieodpowiednioe-mailemlubSMSem.
• Najciekawsze możliwości dla biznesu oferujeosadzanie chatbotaw ramach
FacebookMessenger.Dziękitemukonsumentbędziemógłporozmawiaćznaszym
botem zarówno na mobilnym Messenger jak i w przeglądarce otwierając
Facebooka,czynanaszejstroniepoprzezlivechat.
• LivechatzwykorzystaniemFacebookMessengertonowausługa,któranapewno
podbije rynek dzięki możliwości kontynuowania rozpoczętejna stronie rozmowy
wmobilnejaplikacjiMessenger.